Zatrudnij asystenta, który pomoże Ci w prowadzeniu biznesu!
Jesteś osobą z niepełnosprawnością i planujesz lub prowadzisz działalność gospodarczą?
Stowarzyszenie Czas Przestrzeń Tożsamość z siedzibą w Szczecinie zaprasza wszystkie osoby z niepełnosprawnościami prowadzące działalność gospodarczą do testowania instrumentu: „Biznes bez barier – Asystent działalności gospodarczej”.
W ramach instrumentu można otrzymać zwrot 70% kosztów zatrudnienia asystenta pomagającego w prowadzeniu działalności przez okres 6-miesięcy.
Nabór ciągły
Od dnia 20 grudnia 2022 roku trwa nabór otwarty wniosków na refundację kosztów zatrudnienia asystenta działalności gospodarczej w ramach instrumentu „Biznes bez barier – Asystent działalności gospodarczej”. Nabór będzie trwać do wyczerpania środków! Ze wsparcia można skorzystać do 31 lipca 2023 r.
Dla kogo?
Wniosek może złożyć osoba, która:
- ma udokumentowaną niepełnosprawność
- prowadzi działalność gospodarczą nie dłużej niż 24 miesiące
- zatrudnia asystenta wspierającego go w prowadzeniu działalności gospodarczej
Zachęcamy do sprawdzenia szczegółowych warunków otrzymania wsparcia, które zawarte są w „Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie” oraz w „Regulaminie refundacji wydatków poniesionych tytułem kosztów na usługę asystenta działalności gospodarczej”.
Jak złożyć wniosek?
Wnioski będzie można składać osobiście lub drogą pocztową na adres: Stowarzyszenie Czas Przestrzeń Tożsamość, ul. Poniatowskiego 33D, 71-111 Szczecin.
Chcesz wiedzieć więcej?
- zadzwoń lub napisz do nas – tel. 575 480 430 e-mail: asystent@cpt.org.pl
- dyżury telefoniczne pełnione są w każdy poniedziałek, środę, piątek przez cały październik 2022 w godzinach 8:00-15:00
- znajdź dodatkowe informacje i wzory dokumentów na stronie wlaczeniewylaczonych.pl lub www.cpt.org.pl/asystent
Dokumenty
Dokumenty zgłoszeniowe:
- Deklaracja uczestnictwa w testowaniu instrumentu
- Formularz zgłoszeniowy do uczestnictwa w pilotażu
- Oświadczenie dla wnioskodawcy beneficjenta
- Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych
Dokumenty informacyjne:
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Włączenie wyłączonych – aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy”
- Regulamin pracy Komisji ds. refundacji wydatków poniesionych tytułem kosztów na usługę asystenta działalności gospodarczej
- Regulamin refundacji wydatków poniesionych tytułem kosztów na usługę asystenta działalności gospodarczej
Dokumenty dodatkowe:
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Wzór umowy o pracę z asystentem działalności gospodarczej
- Wzór umowy zlecenia z asystentem działalności gospodarczej
- Wniosek o zwrot wydatków poniesionych tytułem kosztów na usługę asystenta działalności gospodarczej
- Oświadczenie o aktualności kryteriów kwalifikacyjnych
Kontakt
Kontakt w sprawie instrumentu: asystent@cpt.org.pl
Opracowanie i finansowanie instrumentu
Instrument „Asystent działalności gospodarczej”, który został opracowany w ramach projektu „Włączenie wyłączonych – aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy”, jest realizowany przez Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej z siedzibą w Warszawie (lider) we współpracy z Polskim Związkiem Głuchych, Polską Organizacją Pracodawców Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie oraz Stowarzyszeniem Czas Przestrzeń Tożsamość z siedzibą w Szczecinie. Instrument jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr POWR.02.06.00-00-0065/19.